Vejledning

For at kunne reserverer tid til “Grøn skydning” skal man være logget ind på hjemmesiden !

Det kræver at man er oprettet som “Grøn skytte”, i systemet, og ens medlemsnummer er både Brugernavn og Adgangskode.

Derfor har jeg lavet denne vejledning, som er en “trin for trin” beskrivelse, af hvordan man gør:

I toppen af siden er der en “Menu”, afbilledet herunder, med de muligheder som er på siden.

Tidsreserverering “Reservering” er kun synlig, hvis man er logget ind på siden med sit brugernavn.

for at logge sig på hjemmesiden, skal trykke på “Log in” oppe i topmenuen, og nedenstående billede kummer frem:

I feltet “Brugernavn” indtaster du dit medlemsnummer, som skal bestå at 3 cifre og gentager det i feltet “adgangskode” – herefter trykkes der på den blå knap “log ind” (Ignorer eventuel sikkerheds meddelelse om usikker adgangskode)

Hvis dit brugernavn er gyldigt, vil du får en ekstra mulighed oppe i topmenuen “Reservering”.

Denne åbner op for tidsreserverings modulet og fungerer som følgende:

I de to øverste felter, indtaster du din e-mailadresse (Til bekræftelses mail) og dit personlige medlemsnummer.

I kalenderfeltet vælger du den dato, som du ønsker at reserverer tid(er) på (Står datoen i “lys grå” er der ingen muligheder for at reserverer tid)

herefter vælger du et eller flere “tidsvinduer”, ved at klikke i feltet

De valgte tidsvinduer, bliver “listet” op, under feltet.

Herefter skal der klikkes på “Godkend”, hvorefter billedet skulle skifte tilbage til “Velkommen” – Hvis der mangler en indtastning, vil denne i stedet blive vist.

Du vil herefter modtage en bekræftelses mail, på den indtastede e-mail adresse.

Hvis du ikke kan logge ind med dig medlemsnummer, er det enten indtastet forkert, eller det ikke er registreret i systemet – Prøv igen, og hvis det så igen mislykkes, kan du kontakte en fra bestyrelsen