Hvem er vi?

email: formand@vigerstedskytteforening.dk

Jonas Manley

Næstformand - tlf: 4084 9750
Kontakt angående historisk skydning.
email: naestformand@vigerstedskytteforening.dk

Per Kjeld Christensen

Kasserer - tlf: 2232 2344
email: kasserer@vigerstedskytteforening.dk

Morten Vallø

Bestyrelsesmedlem - tlf:

Gert Hake Johansson

Bestyrelsesmedlem

Suppleant

Vigersted skytteforening blev stiftet i 1938. Selvom vi er en gammel forening prøver vi hele tiden, at leve op til den efterspørgsel vi ser inden for skydesporten.

Bestyrelsen har de seneste år bemærket en stigende interesse  i skydediscipliner som IPSC, Steel Challenge, historisk skydning m.fl. hos medlemmerne. Derfor tilbyder vi i dag en bred vifte af forskellige skydediscipliner.

For bedst muligt at kunne leve op til dette, er vi underlagt følgende organisationer:

DGI Skydning
DSkyU (Dansk Skytte Union)
DSF (Dansk Sportsskytte Forbund)

Vi skyder pistol på hhv. 10, 15 og 25 meter. Vi har tilmed lavet baner til Steel challenge og IPSC.

Riffelskydning kan i øjeblikket kun udøves på 50 meter. Bestyrelsen arbejder på, at tilbyde en ny 100 meter-bane i fremtiden. Senest har vi åbnet op for historisk skydning og  sortkrudtsskydning.

Læs mere om skydedisciplinerne her.

Vi værner om det sociale sammenhold og respekten for de forskellige interesser indenfor skydesporten. Vigersted skytteforening skal være stedet med plads til alsidighed indenfor skydesport, samt masser af muligheder for at pleje sine interesser.

Du er derfor altid velkommen til at besøge Vigersted Skytteforening.

"For os er det vigtigt, at skydning er alsidig, og aldrig bliver kedeligt. Derfor forsøger vi, at tilfredsstille alle medlemmers forskellige interesser indenfor skydning."

Vigersted skytteforening er medlem af følgende organisationer