praktisk information

Koordinater:
55°28’37.2″N 11°51’24.5″E

Ved brug af GPS:
Ved brug af GPS, benyt adressen Værkevadsvej 24, 4100 Ringsted, og fortsæt mod grusvejen på højre hånd, hvis du kommer fra Roskildevej, eller drej ind på grusvejen på venstre hånd ca. 200m inden Værkevadsvej 24, hvis du kommer fra Køgevej.

Kontingent

Medlemsskab

Du kan melde dig ind i foreningen på vores åbne skydedage om onsdagen, og få ubegrænset adgang til vores faciliteter både på skydedagene om onsdagen ligesom andre skydedage i kalenderen forbeholdt medlemmer.

Årlig kontingent

Voksen >18 år 900kr.

Ung < 18 år      450kr.

Endagskontingent

Er du ikke medlem kan du stadig benytte vores banearealer mod en engangsbetaling. Som gæst/endagsskytte, kan du kun skyde på åbne skydedage om onsdagen.

Endagskontigent: 100 kr

Vi modtager kontant og Mobilepay.

Åbningstider

I sommersæsonen, marts til oktober, har skydebanen åbent på vores “åbne skydedage” (onsdage kl. 1800-2100).

På åbne skydedage er alle velkommen, medlem eller ej.

VSF dage, er kun for medlemmer, og ligger typisk på lørdage, hvor der er skydning fra kl. 09:00 til 15:00.
Bemærk, at skydelederen lukker banen, når der ikke er flere besøgende. Derudover lukker indskrivningen og ammunitionssalg en time før generel lukketid.

Kom derfor i god.

Skydning efter solnedgang på belyste skiver.

Førhen var der ikke et fast tidspunkt for hvornår skydningen skulle afsluttes, da vores tilladelse kun gjaldt til solnedgang. Med en ny miljøgodkendelse, kan vi nu tilbyde skydning efter solnedgang, hvorfor de bemandede skydninger nu ligger i faste tidsrum.

Der er opsat stationær belysning på alle baner, så skydning i mørke er muligt.